21 Kasım 2012 Çarşamba

A Leyli Leyli - Cansu Koç


Kara tren katar katar, derdime dertleri katar
Kimi alir kimi satar
Senin askin bana yeter, a leyli leyli
Ayrilik ölümden beter, a leyli leyli

Indim pinarin basina, el ettim dudu kusuna
Dedi ugrasma bosuna
Nazli yarin ele gitmis, a leyli leyli
Hasan emmi gelin etmis, a leyli leyli

Çayir çimen kosa kosa, vardim anamin yanina
Kardes baci hep bir olmus
Hiçbirinin dilleri yok, a leyli leyli
Böyle askin dermani yok, a leyli leyliKara tren katar katar, derdime dertleri katar
Kimi alir kimi satar
Senin askin bana yeter, a leyli leyli
Ayrilik ölümden beter, a leyli leyli

Indim pinarin basina, el ettim dudu kusuna
Dedi ugrasma bosuna
Nazli yarin ele gitmis, a leyli leyli
Hasan emmi gelin etmis, a leyli leyli

Çayir çimen kosa kosa, vardim anamin yanina
Kardes baci hep bir olmus
Hiçbirinin dilleri yok, a leyli leyli
Böyle askin dermani yok, a leyli leyli

A Leyli Leyli - Cansu Koç Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder