16 Kasım 2012 Cuma

Baba - Cem Karaca


Bir dolu sey söylendi analar için
Ana gibi yar Bagdat gibi diyar dediler
Ama hep analar için
Uzakta çok uzakta bulutlarin orada
Oradasin babam bulutlarin orada yukarlarda
Daha dün geçmisten bahseder
Kahvemi içerdin ayni kösende
Simdi ise ne kaldi geriye senden
Bir kara islak tümsek birde tas bana
Bir avuç altin ögüt mirasin bana
Ellerinle anlatir dilinle söylerdin
Gözlerinle sever belli etmezdin
Biliyor ve inaniyorum simdi yukarda
Koruyor ve gözetliyorsun beni hala
Bir dolu sey söylendi analar için
Bu da benim agitim olsun ardindan babaBir dolu sey söylendi analar için
Ana gibi yar Bagdat gibi diyar dediler
Ama hep analar için
Uzakta çok uzakta bulutlarin orada
Oradasin babam bulutlarin orada yukarlarda
Daha dün geçmisten bahseder
Kahvemi içerdin ayni kösende
Simdi ise ne kaldi geriye senden
Bir kara islak tümsek birde tas bana
Bir avuç altin ögüt mirasin bana
Ellerinle anlatir dilinle söylerdin
Gözlerinle sever belli etmezdin
Biliyor ve inaniyorum simdi yukarda
Koruyor ve gözetliyorsun beni hala
Bir dolu sey söylendi analar için
Bu da benim agitim olsun ardindan baba

Baba - Cem Karaca Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder