25 Kasım 2012 Pazar

Beni Birazda Böyle Hatırla - Emre Aydın


Dağılmış eşyalar dört bir yana.
Sessizliğimiz uykusuzluktan değil
Toplasan iki kişi, eder miyiz hala?
Beni biraz böyle hatırla.

Biliyorum bir kaç kere, açılmaz hiçbir bavul
Biliyorum çalışmaz saatler gibi
Bu ev, ev değil artık
Biliyorum çok üzgünüm.

Karşımdasın ama bak yoksun burada
Hatırla kaybettiğin herşey gibi
Yabancı bir korkak belki
Böyle hatırla

Sarıl kendine sıkıca
Bu hayat benim değil de
Beni biraz da böyle hatırla
Beni biraz da böyle hatırla.

Dağılmış eşyalar dört bir yana.
Sessizliğimiz uykusuzluktan değil
Toplasan iki kişi, eder miyiz hala?
Beni biraz böyle hatırla.

Biliyorum bir kaç kere, açılmaz hiçbir bavul
Biliyorum çalışmaz saatler gibi
Bu ev, ev değil artık
Biliyorum çok üzgünüm.

Karşımdasın ama bak yoksun burada
Hatırla kaybettiğin herşey gibi
Yabancı bir korkak belki
Böyle hatırla

Sarıl kendine sıkıca
Bu hayat benim değil de
Beni biraz da böyle hatırla
Beni biraz da böyle hatırla.
Dağılmış eşyalar dört bir yana.
Sessizliğimiz uykusuzluktan değil
Toplasan iki kişi, eder miyiz hala?
Beni biraz böyle hatırla.

Biliyorum bir kaç kere, açılmaz hiçbir bavul
Biliyorum çalışmaz saatler gibi
Bu ev, ev değil artık
Biliyorum çok üzgünüm.

Karşımdasın ama bak yoksun burada
Hatırla kaybettiğin herşey gibi
Yabancı bir korkak belki
Böyle hatırla

Sarıl kendine sıkıca
Bu hayat benim değil de
Beni biraz da böyle hatırla
Beni biraz da böyle hatırla.

Dağılmış eşyalar dört bir yana.
Sessizliğimiz uykusuzluktan değil
Toplasan iki kişi, eder miyiz hala?
Beni biraz böyle hatırla.

Biliyorum bir kaç kere, açılmaz hiçbir bavul
Biliyorum çalışmaz saatler gibi
Bu ev, ev değil artık
Biliyorum çok üzgünüm.

Karşımdasın ama bak yoksun burada
Hatırla kaybettiğin herşey gibi
Yabancı bir korkak belki
Böyle hatırla

Sarıl kendine sıkıca
Bu hayat benim değil de
Beni biraz da böyle hatırla
Beni biraz da böyle hatırla.


Beni Birazda Böyle Hatırla - Emre Aydın Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder