30 Kasım 2012 Cuma

Beni Kategorize Etme - Bülent Ortaçgil


Beni kategorize etme
Benle oynama
Yaftayi yapistirip
Bana isim koyma

Karikatürlestirme beni
Ilahlastirma
Tabulastirma sakin
Tapulastirma
Ben seni öyle sevdim
Böyle mi sevdim?

Matematiklestirme beni
Çarpma, bölme
Toplama, çikartma
Beni hesaplastirma
Mekaniklestirma beni
Otomatiklestirme
Beni yaristirma onla, bunla
Karsilastirma
Ben seni öyle sevdim
Böyle mi sevdim?

Sikistirip tikistirma beni
Depolastirma
Duygularim yok oldu
Yüregimi nasirlastirma
Beni demoralize etme
Depolitize etme
Her isten kaçar oldum
Illegalize etme
Ben seni öyle sevdim
Böyle mi sevdim?
Beni kategorize etme
Benle oynama
Yaftayi yapistirip
Bana isim koyma

Karikatürlestirme beni
Ilahlastirma
Tabulastirma sakin
Tapulastirma
Ben seni öyle sevdim
Böyle mi sevdim?

Matematiklestirme beni
Çarpma, bölme
Toplama, çikartma
Beni hesaplastirma
Mekaniklestirma beni
Otomatiklestirme
Beni yaristirma onla, bunla
Karsilastirma
Ben seni öyle sevdim
Böyle mi sevdim?

Sikistirip tikistirma beni
Depolastirma
Duygularim yok oldu
Yüregimi nasirlastirma
Beni demoralize etme
Depolitize etme
Her isten kaçar oldum
Illegalize etme
Ben seni öyle sevdim
Böyle mi sevdim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder