30 Kasım 2012 Cuma

Biraz Umut - Bülent Ortaçgil


Düsler bulandi artik
Bir faydasi yok
Çevremiz dagilmis
Ortak paydasi yok
Sevisenler mi gitti?
Yoksa bana mi öyle geldi.
Oyuna devam!
Ama eski havasi yok
Bana biraz umut ver
Ver ki yeniden baslasin
Ülke sarsiliyor ve
Umurunda degil
Umurunda olsa bile
Eski durumunda degil
Hep araniyor
Ama bulunanlar ciliz
Kerteriz oynamis
Eski konumunda degil
Bana biraz umut ver
Ver ki yeniden baslasin
Sen gizlendin yerinde ben saklandim
O sokaklarda hep onlar oynadi
Sen susmustun ben ürkmüstüm konusmadim
Yeni bir ses için heves kalmadi
Bana biraz umut ver
Ver ki yeniden baslasin
Savaslar birbirine benzer
Kazanan olmaz
Kazandigini sanma
Kayiplarina bak biraz
Cebindekinin yarisini ödedin silahlara
Simdi diyorsun ki
Yalniz baris adina
Bana biraz umut ver
Ver ki yeniden baslasin. Düsler bulandi artik
Bir faydasi yok
Çevremiz dagilmis
Ortak paydasi yok
Sevisenler mi gitti?
Yoksa bana mi öyle geldi.
Oyuna devam!
Ama eski havasi yok
Bana biraz umut ver
Ver ki yeniden baslasin
Ãœlke sarsiliyor ve
Umurunda degil
Umurunda olsa bile
Eski durumunda degil
Hep araniyor
Ama bulunanlar ciliz
Kerteriz oynamis
Eski konumunda degil
Bana biraz umut ver
Ver ki yeniden baslasin
Sen gizlendin yerinde ben saklandim
O sokaklarda hep onlar oynadi
Sen susmustun ben ürkmüstüm konusmadim
Yeni bir ses için heves kalmadi
Bana biraz umut ver
Ver ki yeniden baslasin
Savaslar birbirine benzer
Kazanan olmaz
Kazandigini sanma
Kayiplarina bak biraz
Cebindekinin yarisini ödedin silahlara
Simdi diyorsun ki
Yalniz baris adina
Bana biraz umut ver
Ver ki yeniden baslasin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder