30 Kasım 2012 Cuma

Bişeycik olmaz - Bülent Ortaçgil


Kafam bozuk mu ne
Atladim dogru meyhaneye
Meyhanede kalmamis
Or''dan belki baska haneye
Duyar diye telas etmem
Nasil olsa kimse duymaz
Aslinda sansim yoktur
Ama bana hiç biseycik olmaz
Dibini buldum sisenin
Ama her sey gayet net
Arabam bir ok gibi
Yollarsa sanki yay
Slalom yapalim, biraz eglenelim
Akacak kan damarda durmaz!
Aslinda sansim yoktur
Ama bana hiç biseycik olmaz.
Hiç biseycik olmaz, olmadi da bugüne kadar
Yine olmaz, yine olmaz!
Suyu sevmem, çöp üretirim
Görülmeyenden hiç korkmam
Öyle AIDS, mikrop, virüs
Bu ne telastir hiç bilmem
Zehirli atik, mikro dalga
Bana hiç farkmaz
Aslinda sansim yoktur
Ama bana hiç biseycik olmaz.
Hiç biseycik, olmadi da bugüne kadar
Yine olmaz, yine olmaz.
Utkum silahla kutlanir
Bana zaten bu yarasir
Öyle uzlasmaya gelemem
Sonra duygusallik bulasir
Seçim kriz, darbe filan
Beni hiç çarpmaz
Aslinda sansim yoktur
Ama bana bi''seycik olmaz
Hiç biseycik olmaz, olmadi da bugüne kadar
Yine olmaz, yine olmaz .Kafam bozuk mu ne
Atladim dogru meyhaneye
Meyhanede kalmamis
Or''dan belki baska haneye
Duyar diye telas etmem
Nasil olsa kimse duymaz
Aslinda sansim yoktur
Ama bana hiç biseycik olmaz
Dibini buldum sisenin
Ama her sey gayet net
Arabam bir ok gibi
Yollarsa sanki yay
Slalom yapalim, biraz eglenelim
Akacak kan damarda durmaz!
Aslinda sansim yoktur
Ama bana hiç biseycik olmaz.
Hiç biseycik olmaz, olmadi da bugüne kadar
Yine olmaz, yine olmaz!
Suyu sevmem, çöp üretirim
Görülmeyenden hiç korkmam
Öyle AIDS, mikrop, virüs
Bu ne telastir hiç bilmem
Zehirli atik, mikro dalga
Bana hiç farkmaz
Aslinda sansim yoktur
Ama bana hiç biseycik olmaz.
Hiç biseycik, olmadi da bugüne kadar
Yine olmaz, yine olmaz.
Utkum silahla kutlanir
Bana zaten bu yarasir
Öyle uzlasmaya gelemem
Sonra duygusallik bulasir
Seçim kriz, darbe filan
Beni hiç çarpmaz
Aslinda sansim yoktur
Ama bana bi''seycik olmaz
Hiç biseycik olmaz, olmadi da bugüne kadar
Yine olmaz, yine olmaz .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder