30 Kasım 2012 Cuma

Bu Şarkılar Adam Olmaz - Bülent Ortaçgil


Ne Gecelerimiz Katran Karasi
Nede 'Kolay Gelsin BakalimOlmadi Yasam
Sevdanin Yollari Yokus
Sans Hiç Alismamis Bize, Nedense
Sizin Belaliniz Ben Olamadim
Söyle Bir Masaya Vurup Susturamadim
Hadi Iyisin, Iyisin Dediniz
Ama Faka Basan Hep Bendiniz
Dogdugum-da Ölmeye Degil
Yasamaya Yattim
Bu Sarkilar Adam Olmaz.
Agitim Elinde Silahla Vurulana Degil
Her Gün Yavas Yavas Ölene Dair
Herkesin Sözcüsü Olamadik
Çok Yazik!
Sözümüz Bitince Nazim'a Siginamadik
Bu Sarkilar Adam Olmaz.
Insanin Disindakiler Ilgimizi Çeker
Oysa Içimize Inenler pek Az
Sessiz Bir Isyani Hiç Kimse Istemez
Biz Dövüsmekten Yanayiz
Bu Sehri Istanbul ki
Tasi Topragi Moloz
Artik Bize Söylemek Düsmez
Bu Sarkilar Adam Olmaz.Ne Gecelerimiz Katran Karasi
Nede 'Kolay Gelsin BakalimOlmadi Yasam
Sevdanin Yollari Yokus
Sans Hiç Alismamis Bize, Nedense
Sizin Belaliniz Ben Olamadim
Söyle Bir Masaya Vurup Susturamadim
Hadi Iyisin, Iyisin Dediniz
Ama Faka Basan Hep Bendiniz
Dogdugum-da Ölmeye Degil
Yasamaya Yattim
Bu Sarkilar Adam Olmaz.
Agitim Elinde Silahla Vurulana Degil
Her Gün Yavas Yavas Ölene Dair
Herkesin Sözcüsü Olamadik
Çok Yazik!
Sözümüz Bitince Nazim'a Siginamadik
Bu Sarkilar Adam Olmaz.
Insanin Disindakiler Ilgimizi Çeker
Oysa Içimize Inenler pek Az
Sessiz Bir Isyani Hiç Kimse Istemez
Biz Dövüsmekten Yanayiz
Bu Sehri Istanbul ki
Tasi Topragi Moloz
Artik Bize Söylemek Düsmez
Bu Sarkilar Adam Olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder