21 Kasım 2012 Çarşamba

Bu Şehirde Yaşanmaz - Cansever


Askin var oldukca ümit kayboldu
Hergün biraz daha dertleniyorum
Hasretin içimi kemiriyor bak
Dinle beni sana sesleniyorum

Senin hasretin varken bu sehirde yasanmaz
Böyle devam ederse sensiz hayat olamaz
Yasamak yasamak yasamak
Degil yasamak

Kalbim biliyorsa neden sakliyor
Bu kaçinci feryat sabrim kalmadi
Baska bir yol varmi?
Baska bir yol varmi?
Sevmenin baska türlü sekli var mi?
Sevildigini bil sevdigimi bil
Ya tam sev ya birak askin ask degil
Hergün çile çekmek yasamak degil.


Askin var oldukca ümit kayboldu
Hergün biraz daha dertleniyorum
Hasretin içimi kemiriyor bak
Dinle beni sana sesleniyorum

Senin hasretin varken bu sehirde yasanmaz
Böyle devam ederse sensiz hayat olamaz
Yasamak yasamak yasamak
Degil yasamak

Kalbim biliyorsa neden sakliyor
Bu kaçinci feryat sabrim kalmadi
Baska bir yol varmi?
Baska bir yol varmi?
Sevmenin baska türlü sekli var mi?
Sevildigini bil sevdigimi bil
Ya tam sev ya birak askin ask degil
Hergün çile çekmek yasamak degil.




Bu Şehirde Yaşanmaz - Cansever Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder