13 Kasım 2012 Salı

Deli Gönlüm - Mustafa Ceceli


Ele avuca sığmazdı, deli gönlüm
Bir zamanlar neredeydi, şimdi nerde

İster güneş ol yak beni
Yağmurum ol ağlat beni
Aklım başka duygularım başka yerde

İster güneş ol yak beni
Yağmurum ol ağlat beni
Aklım başka duygularım başka yerde

Bir deli rüzgar savurdu beni böyle
Bu mutlu tutsak benim altın kafeste


İster güneş ol yak beni
Yağmurum ol ağlat beni
Zincirleri yüreğimin artık sende

İster güneş ol yak beni
Yağmurum ol ağlat beni
Zincirleri yüreğimin artık sende

Yok, ağlatmaz asla beni bir gün ayrılık
Pişmanlığım nefret olmaz, öfke olmaz
Senden daha acı bir hasret bulunmaz!

İster güneş ol yak beni
Yağmurum ol ağlat beni
Zincirleri yüreğimin artık sende

İster güneş ol yak beni
Yağmurum ol ağlat beni
Zincirleri yüreğimin artık sendeEle avuca sığmazdı, deli gönlüm
Bir zamanlar neredeydi, şimdi nerde

İster güneş ol yak beni
Yağmurum ol ağlat beni
Aklım başka duygularım başka yerde

İster güneş ol yak beni
Yağmurum ol ağlat beni
Aklım başka duygularım başka yerde

Bir deli rüzgar savurdu beni böyle
Bu mutlu tutsak benim altın kafeste


İster güneş ol yak beni
Yağmurum ol ağlat beni
Zincirleri yüreğimin artık sende

İster güneş ol yak beni
Yağmurum ol ağlat beni
Zincirleri yüreğimin artık sende

Yok, ağlatmaz asla beni bir gün ayrılık
Pişmanlığım nefret olmaz, öfke olmaz
Senden daha acı bir hasret bulunmaz!

İster güneş ol yak beni
Yağmurum ol ağlat beni
Zincirleri yüreğimin artık sende

İster güneş ol yak beni
Yağmurum ol ağlat beni
Zincirleri yüreğimin artık sende

Deli Gönlüm - Mustafa Ceceli Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder