15 Kasım 2012 Perşembe

Ey Kadı Hazretleri - Cem Karaca


Hastayim ah hastayim
Hastasin ah hastasin
Hastadir ah hastadir
Palavra palavradir

Efendilerin sahi
Iyiles bir an önce
Gebertecegim seni
Iplerim çözülünce

Ey kadi hazretleri
Neler söylüyor bakin
Bu adami asin da
Sunuhi'yi birakin

Çok yasamam ki artik
Biraksaniz da beni
"nasil bulurum nasil
Ben senin gibisini"

Rukiye'mi satmadim
Gönlüm ferah alnim ak
Babam demez dograrim
Ulan namussuz alçak

Ey kadi hazretleri
Neler söylüyor bakin
Bu adami asin da
Sunuhi'yi birakin

Ey itibarli adam
Vefali dostum benim
Su dava bitsin artik
"emin eve gidelim"

"gidelim atilacak
Birazdan iftar topu"
Baslatma iftarindan
Ulan sürtük orospu

Ey kadi hazretleri
Neler söylüyor bakin
Bu adami asin da
Sunuhi'yi birakin

Benden size yüz altin
Benden essiz bir sofra
Benden kürklü bir cübbe
Benden de hayir dua

Ya sen ne vereceksin
"eh buluruz bir seyler"
Kitir kitir kesmeli
Sizleri birer birer

Ey kadi hazretleri
Neler söylüyor bakin
Bu adami asin da
Sunuhi'yi birakin.
Hastayim ah hastayim
Hastasin ah hastasin
Hastadir ah hastadir
Palavra palavradir

Efendilerin sahi
Iyiles bir an önce
Gebertecegim seni
Iplerim çözülünce

Ey kadi hazretleri
Neler söylüyor bakin
Bu adami asin da
Sunuhi'yi birakin

Çok yasamam ki artik
Biraksaniz da beni
"nasil bulurum nasil
Ben senin gibisini"

Rukiye'mi satmadim
Gönlüm ferah alnim ak
Babam demez dograrim
Ulan namussuz alçak

Ey kadi hazretleri
Neler söylüyor bakin
Bu adami asin da
Sunuhi'yi birakin

Ey itibarli adam
Vefali dostum benim
Su dava bitsin artik
"emin eve gidelim"

"gidelim atilacak
Birazdan iftar topu"
Baslatma iftarindan
Ulan sürtük orospu

Ey kadi hazretleri
Neler söylüyor bakin
Bu adami asin da
Sunuhi'yi birakin

Benden size yüz altin
Benden essiz bir sofra
Benden kürklü bir cübbe
Benden de hayir dua

Ya sen ne vereceksin
"eh buluruz bir seyler"
Kitir kitir kesmeli
Sizleri birer birer

Ey kadi hazretleri
Neler söylüyor bakin
Bu adami asin da
Sunuhi'yi birakin.


Ey Kadı Hazretleri - Cem Karaca Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder