29 Kasım 2012 Perşembe

Eylül Akşamı - Bülent Ortaçgil


Hiçbir neden yokken,
ya da biz bilmezken tepemiz atmis
ve konusmusuzdur...
onca neden varken
ve tam sirasi gelmisken
hiçbirsey yapmamis
ve susmusuzdur...
ayni anda ayni sessiz geceye dogru
içim sikiliyor demisizdir
ayni sabaha uyanirken
kimbilir
ayni düsü görmüsüzdür
olamaz mi?
olabilir.

onca yil sen burada
onca yil ben burada
yollarimiz hiç kesismemis
su eylül aksami disinda

belki benim kagit param,
bir sekilde, döne dolasa
senin cebine girmistir
belki ayni posta kutusuna,
degisik zamanlarda da olsa,
birkaç mektup atmisizdir
ayin karpuz dilimi gibi
batisini izlemisizdir deniz kiyisinda
ayni köseye oturmusuzdur köhnede
belki de birkaç gün arayla
olamaz mi?
olabilir.

onca yil sen burada
onca yil ben burada
yollarimiz hiç kesismemis
su eylül aksami disinda.

bostanci dolmus kuyrugunda
sen basta ben en sonda
öylece beklemisizdir...
sabah 7:30 vapuruna
sen kosa kosa yetisirken,
ben yürüdügümden kaçirmisimdir
ayni anda baska insanlara,
seni seviyorum demisizdir....
mutlak güven duygusuyla,
basimizi baska omuzlara dayamisizdir
olamaz mi?
olabilir.

onca yil sen burada
onca yil ben burada
yollarimiz hiç kesismemis
su eylül aksami disinda.Hiçbir neden yokken,
ya da biz bilmezken tepemiz atmis
ve konusmusuzdur...
onca neden varken
ve tam sirasi gelmisken
hiçbirsey yapmamis
ve susmusuzdur...
ayni anda ayni sessiz geceye dogru
içim sikiliyor demisizdir
ayni sabaha uyanirken
kimbilir
ayni düsü görmüsüzdür
olamaz mi?
olabilir.

onca yil sen burada
onca yil ben burada
yollarimiz hiç kesismemis
su eylül aksami disinda

belki benim kagit param,
bir sekilde, döne dolasa
senin cebine girmistir
belki ayni posta kutusuna,
degisik zamanlarda da olsa,
birkaç mektup atmisizdir
ayin karpuz dilimi gibi
batisini izlemisizdir deniz kiyisinda
ayni köseye oturmusuzdur köhnede
belki de birkaç gün arayla
olamaz mi?
olabilir.

onca yil sen burada
onca yil ben burada
yollarimiz hiç kesismemis
su eylül aksami disinda.

bostanci dolmus kuyrugunda
sen basta ben en sonda
öylece beklemisizdir...
sabah 7:30 vapuruna
sen kosa kosa yetisirken,
ben yürüdügümden kaçirmisimdir
ayni anda baska insanlara,
seni seviyorum demisizdir....
mutlak güven duygusuyla,
basimizi baska omuzlara dayamisizdir
olamaz mi?
olabilir.

onca yil sen burada
onca yil ben burada
yollarimiz hiç kesismemis
su eylül aksami disinda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder