30 Kasım 2012 Cuma

Fark Etmeden - Bülent Ortaçgil


Söylediklerim bombos
Incir çekirdegini doldurmaz
Yapamadiklarimiz yaptiklarimizin sisinden görülmez
Baskasini dinlemem
Hiç kimseye güvenmem
Sonra dünya siyah olmus
Neden?
Ben hiç fark etmeden
Ardimda çöplük biraktim
Hiç bikmadan hep attim
Beton beton büyüttüm
Hiç sormadan uyudum yattim
Bunu böyle kim yapti?
Ben orada yoktum ki!
Sonra dünya siyah olmus
Neden?
Ben hiç fark etmeden
Çocuguma ders olsun diye tuttum bir tokat attim
Konusmak anlasmak varken
Ilk firsatta kavga ettim
Güç her seyin basi derim
Ardindan düsüncelerim
Sonra dünya siyah olmus
Neden?
Ben hiç fak etmeden
Politikadan bikmistim
Hak hukuk derken batmistim
Isler yolunda degil diye
Suçu baskasina atmistim
Küçük birikimlerim
Bana yeter dedim
Sonra dünya siyah olmus
Neden?
Ben hiç fark etmeden Söylediklerim bombos
Incir çekirdegini doldurmaz
Yapamadiklarimiz yaptiklarimizin sisinden görülmez
Baskasini dinlemem
Hiç kimseye güvenmem
Sonra dünya siyah olmus
Neden?
Ben hiç fark etmeden
Ardimda çöplük biraktim
Hiç bikmadan hep attim
Beton beton büyüttüm
Hiç sormadan uyudum yattim
Bunu böyle kim yapti?
Ben orada yoktum ki!
Sonra dünya siyah olmus
Neden?
Ben hiç fark etmeden
Çocuguma ders olsun diye tuttum bir tokat attim
Konusmak anlasmak varken
Ilk firsatta kavga ettim
Güç her seyin basi derim
Ardindan düsüncelerim
Sonra dünya siyah olmus
Neden?
Ben hiç fak etmeden
Politikadan bikmistim
Hak hukuk derken batmistim
Isler yolunda degil diye
Suçu baskasina atmistim
Küçük birikimlerim
Bana yeter dedim
Sonra dünya siyah olmus
Neden?
Ben hiç fark etmeden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder