30 Kasım 2012 Cuma

Hiçbir Zaman - Bülent Ortaçgil


Sen git çay koy
Ben çok sasirdim
Bu ev benim için biraz yeni
Sen suraya otur
Ben de buraya
Birisi müzik koysun
Ya ondan sonrasi
Ya da hiçbir zaman
Zaten sözcükler kilitli
Konustum, konustum
Bir baktim ki daha baslamamistim
Konustum, konustum çok konustum
Anladim ki hiçbir sey anlatamamistim
Sen bir seyler ye
Ben de bol sigara
Bir tek renkler degissin
Sen gözlerime bakiyor gibi
Ben kaçiyor gibi
Ya da tam tersi
Ya suyun öte yani
Ya da hiçbir zaman
Zaten sözcükler kilitli
Konustum, konustum
Bir baktim ki daha baslamamistim
Konustum,konustum çok konustum
Anladim ki hiçbir sey anlatamamistim
Laf arasi sessizlikleri
Tedirgin ettiginden beri
Küçük gerilimler
Sen kurtarmaya çalis
Benim umrumda degil
Isler sarpa sarmadan
Ya her yer firtina
Ya da hiçbir zaman
Zaten sözcükler kilitli
Konustum, kunustum
Bir baktim ki daha baslamamistim
Konustum, konustum
Anladim ki hiçbir sey anlatamamistim
Sen git çay koy
Ben çok sasirdim
Bu ev benim için biraz yeni
Sen suraya otur
Ben de buraya
Birisi müzik koysun
Ya ondan sonrasi
Ya da hiçbir zaman
Zaten sözcükler kilitli
Konustum, konustum
Bir baktim ki daha baslamamistim
Konustum, konustum çok konustum
Anladim ki hiçbir sey anlatamamistim
Sen bir seyler ye
Ben de bol sigara
Bir tek renkler degissin
Sen gözlerime bakiyor gibi
Ben kaçiyor gibi
Ya da tam tersi
Ya suyun öte yani
Ya da hiçbir zaman
Zaten sözcükler kilitli
Konustum, konustum
Bir baktim ki daha baslamamistim
Konustum,konustum çok konustum
Anladim ki hiçbir sey anlatamamistim
Laf arasi sessizlikleri
Tedirgin ettiginden beri
Küçük gerilimler
Sen kurtarmaya çalis
Benim umrumda degil
Isler sarpa sarmadan
Ya her yer firtina
Ya da hiçbir zaman
Zaten sözcükler kilitli
Konustum, kunustum
Bir baktim ki daha baslamamistim
Konustum, konustum
Anladim ki hiçbir sey anlatamamistim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder