21 Kasım 2012 Çarşamba

Huma Kuşu - Cansu Koç


Huma kusu yükseklerden seslenir.
Aah.. Yar koynunda
bir çift suna,Beslenir,beslenir.

Yavri,yavri Sen aglama
Kirpiklerin islanir.
Ben aglamki,Deli gönül
Belki bir gün uslanir.

Yavri,yavri ,Sen bag olki
ben bahçende,Gül olim.
Ben askindan,yanip,yanip
kül olim.

Sen efendi,ben kapinda kul olim.
Koy desinler,bu da bunun kuludur
Yar gülüm eglen,eylen
Bu da bunun kuludur.
Huma kusu yükseklerden seslenir.
Aah.. Yar koynunda
bir çift suna,Beslenir,beslenir.

Yavri,yavri Sen aglama
Kirpiklerin islanir.
Ben aglamki,Deli gönül
Belki bir gün uslanir.

Yavri,yavri ,Sen bag olki
ben bahçende,Gül olim.
Ben askindan,yanip,yanip
kül olim.

Sen efendi,ben kapinda kul olim.
Koy desinler,bu da bunun kuludur
Yar gülüm eglen,eylen
Bu da bunun kuludur.


Huma Kuşu - Cansu Koç Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder