29 Kasım 2012 Perşembe

İntegral - Bülent Ortaçgil


Güzel günler mi geçti
Yoksa biz mi çirkinlestik
Adini koymadigimiz her gün yeni sey var
Yesilmisik bir zamanlar
Kuruduk, koyu kahverengi
Tozu dumana katiyor yasam
Integralimi al abi
Limit sifira gider
Istedigini yap bana
Sessizlik sonsuzda nasil olsa
Babamin maasi 60''da bin lira
Benimkisi 83''de tam otuz bin lira
Bugün artik milyoneriz
Ama ekmek aslanin agzinda
Türk lirasi dolar bazinda
Integralimi al abi
Limit sifira gider
Istedigini yap bana
Sessizlik sonsuzda nasil olsa
Birlestirmek için ayriliyor insanlar
Ee? E''si bu, politika hep böyle
O günler kirmiziydi
Artik tümden alaca
Beyazin da beyazi
Yersen yani!
Integralimi al abi
Limit sifira gider
Istedigini yap bana
Sessizlik sonsuzda nasil olsa
Çalisan kazanir''di
Öyle derdi büyükler
La fontaine'nin karincalari bile saskin
Havai mavi pek moda
Yada hercai menekse
Özet olarak köse dönmece
Integralimi al abi
Limit sifira gider
Istedigini yap bana
Sessizlik sonsuzda nasil olsa Güzel günler mi geçti
Yoksa biz mi çirkinlestik
Adini koymadigimiz her gün yeni sey var
Yesilmisik bir zamanlar
Kuruduk, koyu kahverengi
Tozu dumana katiyor yasam
Integralimi al abi
Limit sifira gider
Istedigini yap bana
Sessizlik sonsuzda nasil olsa
Babamin maasi 60''da bin lira
Benimkisi 83''de tam otuz bin lira
Bugün artik milyoneriz
Ama ekmek aslanin agzinda
Türk lirasi dolar bazinda
Integralimi al abi
Limit sifira gider
Istedigini yap bana
Sessizlik sonsuzda nasil olsa
Birlestirmek için ayriliyor insanlar
Ee? E''si bu, politika hep böyle
O günler kirmiziydi
Artik tümden alaca
Beyazin da beyazi
Yersen yani!
Integralimi al abi
Limit sifira gider
Istedigini yap bana
Sessizlik sonsuzda nasil olsa
Çalisan kazanir''di
Öyle derdi büyükler
La fontaine'nin karincalari bile saskin
Havai mavi pek moda
Yada hercai menekse
Özet olarak köse dönmece
Integralimi al abi
Limit sifira gider
Istedigini yap bana
Sessizlik sonsuzda nasil olsa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder