30 Kasım 2012 Cuma

Kaptan - Bülent Ortaçgil


Kaptan (Yolculuk Ne zaman)
Aman kaptan
Al beni götür denizlere
Aman kaptan
Al beni götür denizlere
Ne yardan, ne serden
Diyenlere sözümüz yok
Yolculuk ne zaman
Aman kaptan
Al beni götür denizlere
Aman kaptan
Al beni götür denizlere
Rotamiz belli mi
Yönümüz nereye
Yolculuk ne zaman
Aman kaptan
Sikildik buralardan
Usandik limanlardan
Biktik beklemekten
Yolculuk ne zaman
Aman kaptan
Al beni götür denizlere
Aman kaptan
Al beni götür denizlere
Bilinmezden korkmayiz
Faltasi gözlerden
Yolculuk ne zaman
Aman kaptan
Sikildik buralardan
Usandik limanlardan
Biktik beklemekten
Yolculuk ne zaman
Aman kaptan
Al beni götür denizlere
Aman kaptan
Al beni götür denizlere
Rotamiz belli mi
Yönümüz nereye
Yolculuk ne zaman Kaptan (Yolculuk Ne zaman)
Aman kaptan
Al beni götür denizlere
Aman kaptan
Al beni götür denizlere
Ne yardan, ne serden
Diyenlere sözümüz yok
Yolculuk ne zaman
Aman kaptan
Al beni götür denizlere
Aman kaptan
Al beni götür denizlere
Rotamiz belli mi
Yönümüz nereye
Yolculuk ne zaman
Aman kaptan
Sikildik buralardan
Usandik limanlardan
Biktik beklemekten
Yolculuk ne zaman
Aman kaptan
Al beni götür denizlere
Aman kaptan
Al beni götür denizlere
Bilinmezden korkmayiz
Faltasi gözlerden
Yolculuk ne zaman
Aman kaptan
Sikildik buralardan
Usandik limanlardan
Biktik beklemekten
Yolculuk ne zaman
Aman kaptan
Al beni götür denizlere
Aman kaptan
Al beni götür denizlere
Rotamiz belli mi
Yönümüz nereye
Yolculuk ne zaman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder