15 Kasım 2012 Perşembe

Kerem Gibi - Cem Karaca


Hava kursun gibi agir
Bagir bagir bagiriyorum
Kosun, kursun eritmeye çagiriyorum

O diyor ki bana
Sen yanmasan, ben yanmasam, biz yanmasak
Nasil çikar karanliklar aydinliga?
Dert çok hem dert yok

Hava kursun gibi agir
Bagir bagir bagiriyorum
Kosun, kursun eritmeye çagiriyorum

O diyor ki bana
Sen yanmasan, ben yanmasam, biz yanmasak
Nasil çikar karanliklar aydinliga?
Dert çok hem dert yokHava kursun gibi agir
Bagir bagir bagiriyorum
Kosun, kursun eritmeye çagiriyorum

O diyor ki bana
Sen yanmasan, ben yanmasam, biz yanmasak
Nasil çikar karanliklar aydinliga?
Dert çok hem dert yok

Hava kursun gibi agir
Bagir bagir bagiriyorum
Kosun, kursun eritmeye çagiriyorum

O diyor ki bana
Sen yanmasan, ben yanmasam, biz yanmasak
Nasil çikar karanliklar aydinliga?
Dert çok hem dert yok

Kerem Gibi - Cem Karaca Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder