28 Kasım 2012 Çarşamba

Mektup - Bülent Serttaş


Sana Bu Mektubu Gözleri Yasli
Yüregi Sancili Bir Halde Yazdim
Hosgör Sitemimi Ey Siyah Saçlim
Bana Biraktigin Kalemle Yazdim.

Sakin Bu Mektubu Yirtip Atma Yar
Satirlar Içinde Gözyaslarim Var
Hangi Yana Dönsem Bin Hatiran Var
Bana Biraktigin Kalemle Yazdim.

Sensizlik Öfkeye Dönüstü Bugün
Yalnizlik Isyani Baslatti Bugün
Bütün Gece Yalniz Yalniz Seni Düsündüm
Bana Biraktigin Kalemle Yazdim.
Kalemi Canima Canim Taptimda Yazdim.

Yasli Gözlerimde Ask Perde Perde
Benim Içimdesin Görüsmesekde
Sende Seviyorsun Inkar Etsende
Ben Senin Askini Kalbime Yazdim.

Sakin Bu Mektubu Yirtip Atma Yar
Hangi Yana Dönsem Bin Hatiran Var.
Sana Bu Mektubu Gözleri Yasli
Yüregi Sancili Bir Halde Yazdim
Hosgör Sitemimi Ey Siyah Saçlim
Bana Biraktigin Kalemle Yazdim.

Sakin Bu Mektubu Yirtip Atma Yar
Satirlar Içinde Gözyaslarim Var
Hangi Yana Dönsem Bin Hatiran Var
Bana Biraktigin Kalemle Yazdim.

Sensizlik Öfkeye Dönüstü Bugün
Yalnizlik Isyani Baslatti Bugün
Bütün Gece Yalniz Yalniz Seni Düsündüm
Bana Biraktigin Kalemle Yazdim.
Kalemi Canima Canim Taptimda Yazdim.

Yasli Gözlerimde Ask Perde Perde
Benim Içimdesin Görüsmesekde
Sende Seviyorsun Inkar Etsende
Ben Senin Askini Kalbime Yazdim.

Sakin Bu Mektubu Yirtip Atma Yar
Hangi Yana Dönsem Bin Hatiran Var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder