24 Kasım 2012 Cumartesi

Özledim - Candan Erçetin


Özledim
Dönüs yok sevgilim
Gittigin gün benim
Kiyametim oldu
Sonsuz bir bosluk içim

Dönüs yok sevgilim
Ardindan ben gittim
Artik soguk nefesin
Hissetmiyor ellerim

Ne hayatin renkleri
Ne o sevda sözleri
Mazlum bir gölgeyim
Sen gittiginden beri

Ne baharin gelisi
Ne sicak yaz günesi
Garip bir gölgeyim
Ben gittigimden beri

Özledim,özledim
Herkesten uzak yerim
Özledim, özledim
Ben sensiz kimsesizim

Çaremiz yok, hasretim sevdigim.Özledim
Dönüs yok sevgilim
Gittigin gün benim
Kiyametim oldu
Sonsuz bir bosluk içim

Dönüs yok sevgilim
Ardindan ben gittim
Artik soguk nefesin
Hissetmiyor ellerim

Ne hayatin renkleri
Ne o sevda sözleri
Mazlum bir gölgeyim
Sen gittiginden beri

Ne baharin gelisi
Ne sicak yaz günesi
Garip bir gölgeyim
Ben gittigimden beri

Özledim,özledim
Herkesten uzak yerim
Özledim, özledim
Ben sensiz kimsesizim

Çaremiz yok, hasretim sevdigim.

Özledim - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder