29 Kasım 2012 Perşembe

Sana Geldim - Bülent Ortaçgil


Çocuklar gibi çaresiz
Büyükler kadar doyumsuz
Susamis ve su bulamamis gibi
Kalktim sana geldim
Herkes kendinden biraz kaçar
Yataklarda ayni iz
Aynalarda ayni yüz
Cebinde yeni bir sey var mi diye
Kalktim sana geldim
Yollar yokus yoruluyor insan
Harala gürele hiç fark etmeden
Bambaska bir yerlere gidiyorken
Kalktim sana geldim
Baska kokular baska tatlar aramaktansa
Hep ayni öyküyü yeniden anlatmaktansa
Yasadigimizin adi nedir diye sormaktansa
Sana geldim
Alargada kalmis gibi kiyisiz
Hiç ölmeyecekmis gibi kayitsiz
Biraz kiliksiz biraz keyifsiz
Kalktim sana geldim
Yollar yokus yoruluyor insan
Harala gürele hiç fark etmeden
Bambaska bir yerlere gidiyorken
Kalktim sana geldim
Sonu gelmez sorumluluklar
Hep savunmalar hep savunmalar
Ya acitan ayrintilar nedir diye
Kalktim sana geldim Çocuklar gibi çaresiz
Büyükler kadar doyumsuz
Susamis ve su bulamamis gibi
Kalktim sana geldim
Herkes kendinden biraz kaçar
Yataklarda ayni iz
Aynalarda ayni yüz
Cebinde yeni bir sey var mi diye
Kalktim sana geldim
Yollar yokus yoruluyor insan
Harala gürele hiç fark etmeden
Bambaska bir yerlere gidiyorken
Kalktim sana geldim
Baska kokular baska tatlar aramaktansa
Hep ayni öyküyü yeniden anlatmaktansa
Yasadigimizin adi nedir diye sormaktansa
Sana geldim
Alargada kalmis gibi kiyisiz
Hiç ölmeyecekmis gibi kayitsiz
Biraz kiliksiz biraz keyifsiz
Kalktim sana geldim
Yollar yokus yoruluyor insan
Harala gürele hiç fark etmeden
Bambaska bir yerlere gidiyorken
Kalktim sana geldim
Sonu gelmez sorumluluklar
Hep savunmalar hep savunmalar
Ya acitan ayrintilar nedir diye
Kalktim sana geldim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder