26 Kasım 2012 Pazartesi

Sen De Gidersen - Bora Duran


Beni koyamazsın eller yerine
Kalbimi kıramazsın suçum ne ki söyle
Sen beni koyamazsın eller yerine
Kalbimi kıramazsın suçum ne ki söyle

Gülmüyor sensiz yüzüm, hayat zalim bir hüzün
Bense çektiğim kadar derdin tesellisini bilirim
Şimdi sen de gidersen böyle
Kim çeker nazımı söyle

Sen üzülme birtanem aşk acısı bu
Ben çekerim kime ne
Aman aman bırakırsan düşerim en derine
Aman aman kaybolursan adım çıkar serseriye.Beni koyamazsın eller yerine
Kalbimi kıramazsın suçum ne ki söyle
Sen beni koyamazsın eller yerine
Kalbimi kıramazsın suçum ne ki söyle

Gülmüyor sensiz yüzüm, hayat zalim bir hüzün
Bense çektiğim kadar derdin tesellisini bilirim
Şimdi sen de gidersen böyle
Kim çeker nazımı söyle

Sen üzülme birtanem aşk acısı bu
Ben çekerim kime ne
Aman aman bırakırsan düşerim en derine
Aman aman kaybolursan adım çıkar serseriye.

Sen De Gidersen - Bora Duran Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder