29 Kasım 2012 Perşembe

Sen Sorumlusun - Bülent Ortaçgil


Gökyüzü bir çocuk resmi
Çagla yesili ve pespembe
Cam bugularinin her yerine
Her yerine adini yazdim

Pamuk yumusakliginda deniz
Günes sicakliginda askimiz
Cam bugularinin her yerine
Her yerine tadini yazdim

Sokaklara
Apartman girislerine
Kapilara
Market çikislarina yazdim
Ama sen sorumlusun
Duraklara
Kaldirim taslarina
Defterlere
Satir baslarina yazdim
Ama sen sorumlusun
Sen sorumlusun
Sen

Bir avuç yildiz gökyüzünde
Ay isigi da benden hediye
Cam bugularinin her yerine
Her yerine adini yazdim

Alabildigine yasama sevinci
Verebildigine kirilgan sevgi
Cam bugularinin her yerine
Her yerine adini yazdim

Pencerelere
Bütün aynalara
Gazetelerin ilan sayfalarina yazdim
Ama sen sorumlusun
Denizde, kiyida bütün kumlara
Rüzgârda uçusan yapraklara yazdim
Ama sen sorumlusun
Yolda kirlenmis araba camlarina
Yeni boyanmis beyaz duvarlara yazdim
Ama sen sorumlusun

Apartman girisleri
Market çikislarina
Kaldirim taslari
Satir baslarina yazdim
Ama sen sorumlusun
Sen sorumlusun Gökyüzü bir çocuk resmi
Çagla yesili ve pespembe
Cam bugularinin her yerine
Her yerine adini yazdim

Pamuk yumusakliginda deniz
Günes sicakliginda askimiz
Cam bugularinin her yerine
Her yerine tadini yazdim

Sokaklara
Apartman girislerine
Kapilara
Market çikislarina yazdim
Ama sen sorumlusun
Duraklara
Kaldirim taslarina
Defterlere
Satir baslarina yazdim
Ama sen sorumlusun
Sen sorumlusun
Sen

Bir avuç yildiz gökyüzünde
Ay isigi da benden hediye
Cam bugularinin her yerine
Her yerine adini yazdim

Alabildigine yasama sevinci
Verebildigine kirilgan sevgi
Cam bugularinin her yerine
Her yerine adini yazdim

Pencerelere
Bütün aynalara
Gazetelerin ilan sayfalarina yazdim
Ama sen sorumlusun
Denizde, kiyida bütün kumlara
Rüzgârda uçusan yapraklara yazdim
Ama sen sorumlusun
Yolda kirlenmis araba camlarina
Yeni boyanmis beyaz duvarlara yazdim
Ama sen sorumlusun

Apartman girisleri
Market çikislarina
Kaldirim taslari
Satir baslarina yazdim
Ama sen sorumlusun
Sen sorumlusun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder