22 Kasım 2012 Perşembe

Seni Asla - Cankan


Sen hayatimin en vazgeçilmez aski
Sen ugrunda en çildirdigim esmer
Sen yolunda savaslar verdigim sevdam
Sen ugrunda ölümlere gidip geldigim
Sen bekledigim
Sen özledigim
Sen gizledigim.

Günes dogmayi unutabilir
Sabah olmayi
Yagmur yapmayi
Ama ben seni asla.

Çiçekler açmayi unutabilir
Kuslar uçmayi
Baharlar gelmeyi
Ama ben seni asla.

Ne zaman bir siir okunsa aklimdasin
Ne zaman bir telefon çalsa karsimdasin
Sen tanrimin en güzel armagani
Sen hayatimin en gerçek yalani
Sen bütün huylarimi ezbere bilen
Sen gözyaslarimi en iyi silen
Sen dünyanin en güzel kadini

Sen yemegimin tuzu
Yüregimin buzu
Anasinin en güzel kizi
Sen kalbimde en tatli sizi
Sen bütün varligimin en sevimli hirsizi
Sen sevdikçe sevilesi
Övdükçe övülesi
Öptükçe öpülesi askim.

Sen beni yokluguyla delirten
varligiyla yolumu yolundan çeviren
Sevdasiyla beni bir dag gibi deviren kadin
Bundan böyle senden sorulsun günahlarim
Sende bütün sorularim
Sende bütün cevaplarim
Adam olmussam senden
Katil olursam senden
Ben çoktan vazgeçtim kendimden
Ama senden
Asla kadinim
ASLA.Sen hayatimin en vazgeçilmez aski
Sen ugrunda en çildirdigim esmer
Sen yolunda savaslar verdigim sevdam
Sen ugrunda ölümlere gidip geldigim
Sen bekledigim
Sen özledigim
Sen gizledigim.

Günes dogmayi unutabilir
Sabah olmayi
Yagmur yapmayi
Ama ben seni asla.

Çiçekler açmayi unutabilir
Kuslar uçmayi
Baharlar gelmeyi
Ama ben seni asla.

Ne zaman bir siir okunsa aklimdasin
Ne zaman bir telefon çalsa karsimdasin
Sen tanrimin en güzel armagani
Sen hayatimin en gerçek yalani
Sen bütün huylarimi ezbere bilen
Sen gözyaslarimi en iyi silen
Sen dünyanin en güzel kadini

Sen yemegimin tuzu
Yüregimin buzu
Anasinin en güzel kizi
Sen kalbimde en tatli sizi
Sen bütün varligimin en sevimli hirsizi
Sen sevdikçe sevilesi
Övdükçe övülesi
Öptükçe öpülesi askim.

Sen beni yokluguyla delirten
varligiyla yolumu yolundan çeviren
Sevdasiyla beni bir dag gibi deviren kadin
Bundan böyle senden sorulsun günahlarim
Sende bütün sorularim
Sende bütün cevaplarim
Adam olmussam senden
Katil olursam senden
Ben çoktan vazgeçtim kendimden
Ama senden
Asla kadinim
ASLA.

Seni Asla - Cankan Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder