29 Kasım 2012 Perşembe

Telefon - Bülent Ortaçgil


Istedigimde bulurum seni
Artik özelin yok
Her an ulasirim sana
Artik özelin yok

Mazeret tanimam
Eger açiksan
Bir cüzdan gibi
Yaninda tasirsan
Sabah aksam fark etmez
Artik hiç özelin yok

Eskiden telefonlar
Sagda solda küçük notlar
Bütün gün seni aradim
Evde yoktun demeler

Postaneler
Kulübeler
Bozuk hatlar
Jetonlar
Hep seni aradim
Kimse yok

Çag baska bir çag
En gerekli sey sensin
Herkeste kendine özgü
En degerli sey sensin

Asksiz kalirim ama
Sensiz kalamam
Unuttugum an kimsesizim
Yapamam
Her seyimi sana anlattim
Tek dostum sensin

Eskiden telefonlar
Sagda solda küçük notlar
Bütün gün seni aradim
Evde yoktun demeler
Postaneler
Kulübeler
Bozuk hatlar
Jetonlar
Hep seni aradim
Kimse yok

Eskiden telefonlar
Fihristler
Küçük notlar
Bütün gün seni aradim
Evde yoktun demeler

Postaneler kulübeler
Bozuk hatlar
Jetonlar
Hep seni aradim
Kimse yok
Hiç kimse yok Istedigimde bulurum seni
Artik özelin yok
Her an ulasirim sana
Artik özelin yok

Mazeret tanimam
Eger açiksan
Bir cüzdan gibi
Yaninda tasirsan
Sabah aksam fark etmez
Artik hiç özelin yok

Eskiden telefonlar
Sagda solda küçük notlar
Bütün gün seni aradim
Evde yoktun demeler

Postaneler
Kulübeler
Bozuk hatlar
Jetonlar
Hep seni aradim
Kimse yok

Çag baska bir çag
En gerekli sey sensin
Herkeste kendine özgü
En degerli sey sensin

Asksiz kalirim ama
Sensiz kalamam
Unuttugum an kimsesizim
Yapamam
Her seyimi sana anlattim
Tek dostum sensin

Eskiden telefonlar
Sagda solda küçük notlar
Bütün gün seni aradim
Evde yoktun demeler
Postaneler
Kulübeler
Bozuk hatlar
Jetonlar
Hep seni aradim
Kimse yok

Eskiden telefonlar
Fihristler
Küçük notlar
Bütün gün seni aradim
Evde yoktun demeler

Postaneler kulübeler
Bozuk hatlar
Jetonlar
Hep seni aradim
Kimse yok
Hiç kimse yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder