24 Kasım 2012 Cumartesi

Umrumda değil - Candan Erçetin


Insaf bu kadar eziyet kim çeker
Her lafi her sözü ayri keder
Özrü kabahatinden de beter

Sor bos duvarlara
Bos kollarina
Neden bu elveda
Sev ister mutlu ol
Istersen delir
Umrumda degil

Didindim ah yola gelir mi diye yillarca
Canimdan bezdim agzini her açtiginda
Bakinca maziye hak ettim bunu galiba
Gözün aydin bende delirdim bak en sonunda

Kapima dayanma sakin
Yakarim inan yakarim
Rezil olur ele güne, aldirmadan hiç kimseye
Yaka paça seni atarim
Insaf bu kadar eziyet kim çeker
Her lafi her sözü ayri keder
Özrü kabahatinden de beter

Sor bos duvarlara
Bos kollarina
Neden bu elveda
Sev ister mutlu ol
Istersen delir
Umrumda degil

Didindim ah yola gelir mi diye yillarca
Canimdan bezdim agzini her açtiginda
Bakinca maziye hak ettim bunu galiba
Gözün aydin bende delirdim bak en sonunda

Kapima dayanma sakin
Yakarim inan yakarim
Rezil olur ele güne, aldirmadan hiç kimseye
Yaka paça seni atarim


Umrumda değil - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder