26 Kasım 2012 Pazartesi

Yana Yana - Ece Seçkin


Senin için cilveli diyorlar
Diskodan bardan çıkmaz diyorlar
Herkesin kalbine kibrit çakıp
alev alev yakar diyorlar
Ben sana aşık oldum gibi gibi
Haklısın şamatacı seni gidi gidi
Benim de sende aklım kaldı
Sevdim seni ah deli gibi
Yana yana yana yandım senin aşkına
Kana kana kana kandım senin aşkına
Hadi bana bana söyle aşkını bana
Gel geleceksen sev seveceksen
Senin için cilveli diyorlar
Diskodan bardan çıkmaz diyorlar
Herkesin kalbine kibrit çakıp
alev alev yakar diyorlar
Senin için cilveli diyorlar
Diskodan bardan çıkmaz diyorlar
Herkesin kalbine kibrit çakıp
alev alev yakar diyorlar
Ben sana aşık oldum gibi gibi
Haklısın şamatacı seni gidi gidi
Benim de sende aklım kaldı
Sevdim seni ah deli gibi
Yana yana yana yandım senin aşkına
Kana kana kana kandım senin aşkına
Hadi bana bana söyle aşkını bana
Gel geleceksen sev seveceksenSenin için cilveli diyorlar
Diskodan bardan çıkmaz diyorlar
Herkesin kalbine kibrit çakıp
alev alev yakar diyorlar
Ben sana aşık oldum gibi gibi
Haklısın şamatacı seni gidi gidi
Benim de sende aklım kaldı
Sevdim seni ah deli gibi
Yana yana yana yandım senin aşkına
Kana kana kana kandım senin aşkına
Hadi bana bana söyle aşkını bana
Gel geleceksen sev seveceksen
Senin için cilveli diyorlar
Diskodan bardan çıkmaz diyorlar
Herkesin kalbine kibrit çakıp
alev alev yakar diyorlar
Senin için cilveli diyorlar
Diskodan bardan çıkmaz diyorlar
Herkesin kalbine kibrit çakıp
alev alev yakar diyorlar
Ben sana aşık oldum gibi gibi
Haklısın şamatacı seni gidi gidi
Benim de sende aklım kaldı
Sevdim seni ah deli gibi
Yana yana yana yandım senin aşkına
Kana kana kana kandım senin aşkına
Hadi bana bana söyle aşkını bana
Gel geleceksen sev seveceksen

Yana Yana - Ece Seçkin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder