23 Kasım 2012 Cuma

Yılan - Demet Akalın (Ft.Ersay Üner)


Sen yaşadığım tek pişmanlığım
Yüzümdeki çizgim kalbimdeki ahım
Sığındığım liman sarıldığım yılan
Bi baş belası

Sen her gördüğüm de acıyarak baktığım
Ve ağıtlarla arkamda bıraktığım
Hayatımın en büyük hatasısın sen

Ve ben bir gülüşün uğruna dünyayı veren
Karşılıksız çıkarsın delice seven
Bugünlerde seni kalem, kalem silen

Yine ben kaçırdığın belki de en büyük şansın
İlk göz ağrın hesapta yol arkadaşın
Şimdilerde izine az rastladığın

Sen her gördüğümde acıyarak baktığım
Ve ağıtlarla arkamda bıraktığın
Hayatımın en büyük hatasısın sen

Sen yaşadığım tek pişmanlığım
Yüzümdeki çizgim kalbimdeki ahım
Sığındığım liman sarıldığım yılan
Bi baş belası

Sen her gördüğüm de acıyarak baktığım
Ve ağıtlarla arkamda bıraktığım
Hayatımın en büyük hatasısın sen

Ve ben bir gülüşün uğruna dünyayı veren
Karşılıksız çıkarsın delice seven
Bugünlerde seni kalem, kalem silen

Yine ben kaçırdığın belki de en büyük şansın
İlk göz ağrın hesapta yol arkadaşın
Şimdilerde izine az rastladığın

Sen her gördüğümde acıyarak baktığım
Ve ağıtlarla arkamda bıraktığın
Hayatımın en büyük hatasısın senSen yaşadığım tek pişmanlığım
Yüzümdeki çizgim kalbimdeki ahım
Sığındığım liman sarıldığım yılan
Bi baş belası

Sen her gördüğüm de acıyarak baktığım
Ve ağıtlarla arkamda bıraktığım
Hayatımın en büyük hatasısın sen

Ve ben bir gülüşün uğruna dünyayı veren
Karşılıksız çıkarsın delice seven
Bugünlerde seni kalem, kalem silen

Yine ben kaçırdığın belki de en büyük şansın
İlk göz ağrın hesapta yol arkadaşın
Şimdilerde izine az rastladığın

Sen her gördüğümde acıyarak baktığım
Ve ağıtlarla arkamda bıraktığın
Hayatımın en büyük hatasısın sen

Sen yaşadığım tek pişmanlığım
Yüzümdeki çizgim kalbimdeki ahım
Sığındığım liman sarıldığım yılan
Bi baş belası

Sen her gördüğüm de acıyarak baktığım
Ve ağıtlarla arkamda bıraktığım
Hayatımın en büyük hatasısın sen

Ve ben bir gülüşün uğruna dünyayı veren
Karşılıksız çıkarsın delice seven
Bugünlerde seni kalem, kalem silen

Yine ben kaçırdığın belki de en büyük şansın
İlk göz ağrın hesapta yol arkadaşın
Şimdilerde izine az rastladığın

Sen her gördüğümde acıyarak baktığım
Ve ağıtlarla arkamda bıraktığın
Hayatımın en büyük hatasısın sen

Yılan - Demet Akalın (Ft.Ersay Üner) Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder