23 Kasım 2012 Cuma

Yıllar - Bahadır Tatlıöz


Nasil anlatsam bilmem
Kantinde bir kez gördüm ben
Büfeden su alirken

Ürkek bir ceylan misali
Masada yalniz otururken
Çok yakinken uzak gibi
Bir mesafedirki bilmem

Çocuk gibi korktugumdan
Sadece hep bekledim ben
Amman hayat hiç insana adil davranmiyor
Yillar yaprak yaprak takvimden kopuyor

Simdi o nerede ben nerede Allah bilir
Sorma hiç sorma
Amman hayat hiç insana adil davranmiyor
Yillar yaprak yaprak takvimden kopuyor

Simdi o nerede ben nerede Allah bilir
Sorma hiç sormaNasil anlatsam bilmem
Kantinde bir kez gördüm ben
Büfeden su alirken

Ürkek bir ceylan misali
Masada yalniz otururken
Çok yakinken uzak gibi
Bir mesafedirki bilmem

Çocuk gibi korktugumdan
Sadece hep bekledim ben
Amman hayat hiç insana adil davranmiyor
Yillar yaprak yaprak takvimden kopuyor

Simdi o nerede ben nerede Allah bilir
Sorma hiç sorma
Amman hayat hiç insana adil davranmiyor
Yillar yaprak yaprak takvimden kopuyor

Simdi o nerede ben nerede Allah bilir
Sorma hiç sorma

Yıllar - Bahadır Tatlıöz Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder