22 Kasım 2012 Perşembe

Zeynom - Cankan


Kursunlardan gecerim ben
bir ben miyim bir ben miyim
yolum düstü sana zeynom
dokunsalar ölecegim

kursunlardan gecerim ben
bir ben miyim bir ben miyim
yolum düstü sana zeynom
dokunsalar ölecegim

yolumuz dost dogru yoldur
ölmek vardir dönmek yoktur
sakin merak etme zeynom
sevenlerin yolu haktir
yolumuz dost dogru yoldur
ölmek vardir dönmek yoktur
sakin merak etme zeynom
sevenlerin yolu haktir

Daglari asip delerim
senin icin can veririm
sana birsey olur zeynom
yerimde durmam gelirim

Daglari asip delerim
senin icin can veririm
sana birsey olur zeynom
yerimde durmam gelirim
Kursunlardan gecerim ben
bir ben miyim bir ben miyim
yolum düstü sana zeynom
dokunsalar ölecegim

kursunlardan gecerim ben
bir ben miyim bir ben miyim
yolum düstü sana zeynom
dokunsalar ölecegim

yolumuz dost dogru yoldur
ölmek vardir dönmek yoktur
sakin merak etme zeynom
sevenlerin yolu haktir
yolumuz dost dogru yoldur
ölmek vardir dönmek yoktur
sakin merak etme zeynom
sevenlerin yolu haktir

Daglari asip delerim
senin icin can veririm
sana birsey olur zeynom
yerimde durmam gelirim

Daglari asip delerim
senin icin can veririm
sana birsey olur zeynom
yerimde durmam gelirim


Zeynom - Cankan Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder