30 Kasım 2012 Cuma

Bir Kuş - Bülent Ortaçgil


Bir kusun yüregi olsaydim eger
Hiç konusulmayanlari
Hiç söylenmeyenleri
Köse bucak gizli gizli saklananlari
Bir kusun yüregi olsaydim eger
Ve sana gösterseydim
Bir kusun yüregi olsaydim eger
Pencerende dolasir
Küçük sirlarina bakar
Yanina gelip sakalar yapar
Bir kusun sevgisi olsaydim eger
Ve sana dokunsaydim
Bir kusun kanatlari olsaydim eger
Kocaman gemiler kayik gibi kalir
Insanlar atesböcekleri kadar
Bir kusun kanatlari olsaydim eger
Ve seni götürseydim
Bir kusun sesi olsaydim eger
Tanimadigin sarkilari baska dilde söylesek
Bilinmez seslerle oyunlar oynasak
Bir kusun sesi olsaydim eger
Ve sana seslenseydim Bir kusun yüregi olsaydim eger
Hiç konusulmayanlari
Hiç söylenmeyenleri
Köse bucak gizli gizli saklananlari
Bir kusun yüregi olsaydim eger
Ve sana gösterseydim
Bir kusun yüregi olsaydim eger
Pencerende dolasir
Küçük sirlarina bakar
Yanina gelip sakalar yapar
Bir kusun sevgisi olsaydim eger
Ve sana dokunsaydim
Bir kusun kanatlari olsaydim eger
Kocaman gemiler kayik gibi kalir
Insanlar atesböcekleri kadar
Bir kusun kanatlari olsaydim eger
Ve seni götürseydim
Bir kusun sesi olsaydim eger
Tanimadigin sarkilari baska dilde söylesek
Bilinmez seslerle oyunlar oynasak
Bir kusun sesi olsaydim eger
Ve sana seslenseydim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder