29 Kasım 2012 Perşembe

Şarkılarım Senindir - Bülent Ortaçgil


Yavruagzi bir yuvarlak var ortada
Çiçege benziyor ebruli
Tirse bir telas var su kösede
Uçuk mavilerin arasinda
Sarkilar bir renktir çogu zaman
Ben bir ressamim iste o zaman
Özenle seçilmis sözcükler
Yüzlerce aday arasinda
Sikistirilmis bir tugla gibi
Artik ayiramazsin birbirinden
Sarkilar bir siirdir çogu zaman
Ben bir sairim iste o zaman
Oyun var, oyun var simdi basliyor
Ancak hangi yan sahne belli degil
Bu kaçinci perde hiç yorulan yok
Gerçeklerde düs var düsler gerçeklerde
Sarkilar bir oyundur çogu zaman
Ben basroldeyim iste o zaman
Sen varsin, iyi ki varsin yanimda
Dokunmak istiyorum saçlarina
Yasamak zor gerçekten zor birlikte
O resimde su siirde bu oyunda
Sarkilarim senindir her zaman
Ben sen oldum iste o zaman Yavruagzi bir yuvarlak var ortada
Çiçege benziyor ebruli
Tirse bir telas var su kösede
Uçuk mavilerin arasinda
Sarkilar bir renktir çogu zaman
Ben bir ressamim iste o zaman
Özenle seçilmis sözcükler
Yüzlerce aday arasinda
Sikistirilmis bir tugla gibi
Artik ayiramazsin birbirinden
Sarkilar bir siirdir çogu zaman
Ben bir sairim iste o zaman
Oyun var, oyun var simdi basliyor
Ancak hangi yan sahne belli degil
Bu kaçinci perde hiç yorulan yok
Gerçeklerde düs var düsler gerçeklerde
Sarkilar bir oyundur çogu zaman
Ben basroldeyim iste o zaman
Sen varsin, iyi ki varsin yanimda
Dokunmak istiyorum saçlarina
Yasamak zor gerçekten zor birlikte
O resimde su siirde bu oyunda
Sarkilarim senindir her zaman
Ben sen oldum iste o zaman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder