29 Kasım 2012 Perşembe

Olmaz - Bülent Ortaçgil


Bir gün uyansak ki
Olmaz ki hiç olmaz
Piril piril bir mutluluk
Kipir kipir bir sevinç var içimde
Tabii ki olmaz
Yillardir unutmusuz
Gülümsüyorlar bana ki pek olmaz
Daha tanismamisiz
Sevebilmektir esas olan
Yok olmaz, yok olmaz, yok! Olmaz.
Bir gün barissak seninle olmaz ki olmaz
Kavgamiz küçücük kalmis
Hiçbir neden kalmamis zaten
Tabii ki olmaz
Silahlarimiz bile paslanmis
Dinliyoruz birbirimizi ki olmaz Oturmusuz karsilikli
Düsünebilmektir esas olan
Yok olmaz, yok olmaz, yok! Olmaz
Bir gün desem ki sana
Olmaz ki hiç olmaz
Sen de benim kadar haklisin
Varsayalim ki hiç olmaz
Sen de benim kadar haklisin
Varsayalim ki bir günNedense hiç olmaz
Sen de benim gibi yasayacaksin
Bir paylasabilsek ki hiç olmaz
Vermeyi ögrenmemisiz
Yapabilmektir esas olan
Yok olmaz, yok olmaz, yok! Olmaz.Bir gün uyansak ki
Olmaz ki hiç olmaz
Piril piril bir mutluluk
Kipir kipir bir sevinç var içimde
Tabii ki olmaz
Yillardir unutmusuz
Gülümsüyorlar bana ki pek olmaz
Daha tanismamisiz
Sevebilmektir esas olan
Yok olmaz, yok olmaz, yok! Olmaz.
Bir gün barissak seninle olmaz ki olmaz
Kavgamiz küçücük kalmis
Hiçbir neden kalmamis zaten
Tabii ki olmaz
Silahlarimiz bile paslanmis
Dinliyoruz birbirimizi ki olmaz Oturmusuz karsilikli
Düsünebilmektir esas olan
Yok olmaz, yok olmaz, yok! Olmaz
Bir gün desem ki sana
Olmaz ki hiç olmaz
Sen de benim kadar haklisin
Varsayalim ki hiç olmaz
Sen de benim kadar haklisin
Varsayalim ki bir günNedense hiç olmaz
Sen de benim gibi yasayacaksin
Bir paylasabilsek ki hiç olmaz
Vermeyi ögrenmemisiz
Yapabilmektir esas olan
Yok olmaz, yok olmaz, yok! Olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder