29 Kasım 2012 Perşembe

Herşey Sevgiyle Başlar - Bülent Ortaçgil


Üstüme gece çökmüs
Ama içim isil isil
Beklerim ta sabaha kadar
Beklerim de
Geceyi degistiremem
Gecenin gücü beni asar
Hersey anini bekler

Hadi gel senin zamanin artik
Yürüsene benim ile
Hadi gel senin zamanin artik
Senin zamanin artik

Sessizlikte insan
Belki aradigini duyar
Ama her kulak isitmez
Bir kisi bulur
Ikincisi tohum eker
Sonra yesillenir çiçekler
Hersey zaman ister

Hadi gel senin zamanin artik
Yürüsene benim ile
Hadi gel senin zamanin artik
Senin zamanin artik

Yanimda dur
Usulca koluma dokun
Al ellerim senin olsun
Yüzüme bak
Sana anlatacak
Çekinme güven bana
Hersey sevgiyle baslar,hersey sevgiyle baslar

Hadi gel senin zamanin artik
Yürüsene benim ile
Hadi gel senin zamanin artik
Senin zamanin artik
Üstüme gece çökmüs
Ama içim isil isil
Beklerim ta sabaha kadar
Beklerim de
Geceyi degistiremem
Gecenin gücü beni asar
Hersey anini bekler

Hadi gel senin zamanin artik
Yürüsene benim ile
Hadi gel senin zamanin artik
Senin zamanin artik

Sessizlikte insan
Belki aradigini duyar
Ama her kulak isitmez
Bir kisi bulur
Ikincisi tohum eker
Sonra yesillenir çiçekler
Hersey zaman ister

Hadi gel senin zamanin artik
Yürüsene benim ile
Hadi gel senin zamanin artik
Senin zamanin artik

Yanimda dur
Usulca koluma dokun
Al ellerim senin olsun
Yüzüme bak
Sana anlatacak
Çekinme güven bana
Hersey sevgiyle baslar,hersey sevgiyle baslar

Hadi gel senin zamanin artik
Yürüsene benim ile
Hadi gel senin zamanin artik
Senin zamanin artik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder