29 Kasım 2012 Perşembe

Sıcak - Bülent Ortaçgil


Eller sicak
Gözler sicak
Yüzün sicak
Duvarlar sicak
Taslar sicak
Düsler sicak
Çok sicak
Daha da sicak olacak
Beni seversen
Canlar sicak
Heyecanlar yok
Soluklar umursamaz
Saatler duracak
Konusulmayacak
Giysiler sicak
Giymeseler sicak
Uykusuzluk sicak
Bardaklar eriyecek
Kuslar susacak
Çok sicak
Daha da sicak olacak
Beni seversen
Sessizligin sesi
Ay isigi
Buzun güzelligi
Yildizlarin yaldizi
O geceler
O geceler
Çok sicak
Daha da sicak olacak
Beni seversen
Beklemek sicak
Dinlemek sicak
Durmak sicak
Dam üstü cehennem
Agaç alti sicak
Avucum sicak
Param sicak
Dogrular paramparça
Sokaklarda saskinlik
Kediler sicak
Soguk bile sicak
Daha da sicak olacak
Beni seversen
Her sey sicak
Daha da sicak olacak
Beni seversen Eller sicak
Gözler sicak
Yüzün sicak
Duvarlar sicak
Taslar sicak
Düsler sicak
Çok sicak
Daha da sicak olacak
Beni seversen
Canlar sicak
Heyecanlar yok
Soluklar umursamaz
Saatler duracak
Konusulmayacak
Giysiler sicak
Giymeseler sicak
Uykusuzluk sicak
Bardaklar eriyecek
Kuslar susacak
Çok sicak
Daha da sicak olacak
Beni seversen
Sessizligin sesi
Ay isigi
Buzun güzelligi
Yildizlarin yaldizi
O geceler
O geceler
Çok sicak
Daha da sicak olacak
Beni seversen
Beklemek sicak
Dinlemek sicak
Durmak sicak
Dam üstü cehennem
Agaç alti sicak
Avucum sicak
Param sicak
Dogrular paramparça
Sokaklarda saskinlik
Kediler sicak
Soguk bile sicak
Daha da sicak olacak
Beni seversen
Her sey sicak
Daha da sicak olacak
Beni seversen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder